środa, 9 października 2013

Art Clay

Prosto opisując technikę Art Clay- jest po srebro odzyskane w metodzie recyclingu, które połączone jest z papierem i wodą. Taką  plastyczną masę  wypalamy i otrzymujemy czyste srebro. Bardzo fajna technika z której można wyczarować niesamowite rzeczy. Ja głównie skusiłam się na wzory przyrodnicze ;) 


Ja korzystałam z pasty ArtClay. Prosta w użytkowaniu. Wystarczy daną powierzchnię, w moim wypadku listki pokryć pastą, poczekać do wyschnięcia i wypalić. Później już dowolnie obrobić. wypolerować, zmatowić, pooksydować, Co kto lubi ;)

 Liść bluszczu wraz z szklanymi koralikami

 'Noski' Czyli nasionka klonu wraz z cyrkonią.
 Do zrobienia ażurowych kolczyków wykorzystałam strzykawkę ArtClay oraz korek plastyczny- formuje sie np. kuleczkę czy łezkę i wykonuje sie strzykawką  na nim dowolne kształty, następnie wypala się go i otrzymuje pusty środek.
Liść, niestety nie wiem czego  wraz z kryształkiem Swarovskiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz